cup dag!

hey, gud för låt för att jag inte har hunnit blogga!
jag har nämligen haft fullt upp denna veckan så jag knappt hunnit sitta vid datorn ;o
i torsdags var jag med signe och jobbade för ett kryss på fritidsgården torsbo, i vara.  för att när man är med i resegruppen måste man  samla ihop så många kryss som helst, för att få åka med. om man inte har så många kryss så får man städda bussen effter, och vem fan vill det ?!
i går så var jag på ett datalan på torsbo, jävligt kul var de. mycket gôtt folk asså! men jag var tvungen att åka hem 00.00, när man kunde stannat hela natten, dock intge mitt fel! mamma tror fortfarande att jag är ett litet barn :') fast, ah, det var kul ändå. men hade blivit roligare om jag stannat längre :/
idag så ska jag på cup här, i vedum hallen. 16åringarna spelar, varför ska jag då kolla?, jo för att det är 16åringarna från vårat lag, och om man vill att de ska kolla på vår cupp - kollar vi på deras!
men nu ska jag görra i ordning mej och ringa cilla och kolla när den börjar! xd'
(Lite ont om bilder)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Godmorgon! :D hihi hoppas du har en rolig dag idag!

2011-11-21 @ 10:20:43
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0