Farsdag!

farsdag firades inte så speciellt, pappa fick tre fina kalsonger i blått, rött och,  från mej, ett par elegenta och moderika usafärgade, fast i blått!
sen så for det i väg till nästa far, pappas frus pappa! han fick en "fin tröja som jag kan ha på fester" haha.
sen så begav vi oss hem, sen nästa pappa! helle dud vad det finns mååååååååånga pappor här i världen! haha, men farfar fick dock bara fyra låter, men han skrappa fram 50 kronor! :)
imorgon är det ju skola (nähä ? -.-) haha, aa jag tänker på hur jag skriver ibland ;) ah, men jag ska kanske stanna hemme imrgn på grund av huvudvärk, slemhosta, näsblod (två gånger på tre dagar -.-) och på gränsen till feber. kanske itne låter så ont, men det är jävligt jobbigt, har fan gott runt som en sovande zombie idag! :7
nu ska jag itne bekymra er längre med mina problem, good bye darlings! ♥
så jävla fin syrra asså! ♥♥♥♥
hon har det lite kämpigt emd skolan och en massa skit som jag inte får säga, men hon dyker snart upp här på bloggen igen! - Vi kommer sakna dej sis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0