Frisk! :)

hey!
förlåt för att ni inte har hört av mej förrens nu, har så jävla många läxor nu så det inte är klokt! idag så ska jag lämna in så där en 25 frågor, som jag började med i vad kan de har vart (?) kanske i måndags söndags! asså i högstadeit ska man fan vara frisk HELA tiden, annars missar man något som man får stressstuda!
gissa vem som kom med i resegruppen och ska åka till kroatien 2012 ?! juste; JAAAAAAAAAAAAAAG!!!! fyfan vad glad jag är! :D
fast jag måste ju också jobba ihop massa kryss, så idag ska jag och signe arbeta i kiosken från 18 - 21 :] love u signe ♥
innan så ska jag plugga, även om jag gjort det varje dag nu :/
puss&hej! ♥

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

Vill du visa din favoritoutfit och bli länkad inför 900-1000 läsare ?:D

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/november/basta-outfit-1.html#comment

kram!

2011-11-17 @ 16:25:12
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0