fullt upp

fullt upp i helgen asså, cupen gick BRA, sketbra! vi kom fan tvåa! :DDDDDDDDDDD
så, är man ju lite besviken att man inte kom etta då men :/ , vinnar skalle här -_-
idag så är det ju laske. som vanligt ;)
nu så på bilden idag så bestämmde jag, carro, hilda och sofie att vi ska ha en sån där typ julklapps"bytning" jag ska köpa något till Hilda som börjar på bokstäverna * eller * , haha, jag kan ju inte skriva bokstäverna här ifall kompisarna läser bloggen D':
det kommer bli mysigt, så ska vi "fira jul"  i sofies husvagn, jag ska fixa snacks, något förslag nu när jag har godisförbud? :)
chaooo

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-12-06 @ 14:24:03
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0