Idag och svar på kommentar!

Vi kan ju inte av någon konstig anledning inte svara på de sjukt gulliga kommenatarerna vi får, så känn er inte dissade!
kommentar; Vart ska ni göra av all choklad? ;O
svar: jo, när jag var hemma hos pappa så såg jag att chokladen stog i källaren i den förpackningen! så jag tror att vi kommer förvara den dyrbarchokladen i källaren ;) där det är kallt och sköönt. nästa år, kommer jg äta upp all choklad, som finns kvar! :)
hey på er! idag så ska jag åka ner till laske, som vanligt! och idag gräddas våfflor! smaskigt!                                 och sen blir de säkert fotbollsspelande och biljardutmaning! det är faktiskt kul där! mycket gott folk!
jao, borde göra mej i ordning lite, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

sv; Tack så mycket! nej, jag har fått hjälp med den ^^

Postat av: Anna

Kolla in min bloppis, massa kläder till salu! :D Ha en bra dag :)

2011-11-08 @ 11:35:35
URL: http://apparelbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0