Läskig halloween!

ja, jag är nog ganska sen med att önska er alla en riktigt läääääskig halloween!
när jag kom till pappa i söndags så såg jag på trppan att mina börder hade skärt en sån där pumpa :) haha, vill ni se den ? självklart! hunden som sitter bredvid pumpan är min hund zingo, han har jag växt upp med, dock barajag, inte klara. Klara har no aldrig träffat han :/ ♥ :
haha, bröderna är ju för goa!'
juste, när jag var där åkte vi till ett lekochbus land i göteborg (där klara bor, dock så träffade vi inte)
på lekochbuslandet vann dom en stjärnvinst i choklad, och jag får ju inte äta godis! :@ jag funderade alvarligt på att avsluta mitt förbud, men ångrade mej!
så, nu ska jag sitta vid datorn sen bädda sängen och sen är vääll klockan dags att åka till stockholm! :)

Kommentarer
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Vad ska du göra av all choklad då? :O

2011-11-07 @ 16:51:01
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0