Onsdag, 2011-11-09

hey!
på schemat idag är det de vanliga; skola, städa, kompis. brukar lyda så på onsdagar.
idag så ska jag vara med kajsa, gabbe och nån erik som jag inte känner, men som gabbe känner ;d vi ska nog dra ner till skolan och kolla om det är något gött fôlk!
sen så gör vi väll något annat också! men de ni, de får ni minsan inte reda på! D:
gissa vem som ska ha gjort klart tre kolage imorgon ?! svar: Jag :@ asså, vi ska göra ett kolage om en gas och en metall i NO:n och ett kolage om ett  apnsktalande land i spanskan, men det låter ju härligt!
så har jag itne lim här hemma häller! hellegud... tur att jag har en NO lektion imorgon! haha, vi borde skaffa mer "klippa&klistra" saker här hemma...
nej, nu ska jag sitta vid datorn sisådär tjuo minuter till, sen drar jag "to the old school, oh my god, what am I doing there?"

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

Vad tycker du om märket Elf ? :D

kram!

2011-11-10 @ 16:20:04
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0