Ordet obligatorisk borde inte få finnas ....

hey!
jag har sett fram imot dagens träning både idag och igrå, och så får man ett -trevligt- sms på morgonen idag:
" Hej! Tisdag 19.00 obligatorisk närvaro på resemötet pga
mycket jobb denna vecka. MVH T_O_A_"
fuck vad kul - eller inte.
iallafall, sitter och duckar gamla Eric Saade låtar - soft att man kan alla låtar utantill.....
idag är det då resemöte, man gör väl allt för att få åka till Kroatien, eller?
gött att syrran börjat blogga igen!
Vi har saknat dej massor, kramar till dej ♥
happ, ganska kort inlägg idag, har itne hänt så mycket... hejdå!

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en bra tisdagskväll! :)

2011-11-22 @ 18:11:46
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Elena

Hejsan, jag skulle uppskatta om du svarar på frågorna jag ställde om din klädstil och inspirationkälla, sjukt nyfiken för att di ser ut som en väldigt trevlig tjej med bra smak! Och jag bara älskar att ställa frågor till dig!

KRAM <3

2011-11-23 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0