SE HIT, ELENA!

hey!
ett svar på en kommentar på ett utav mina inlägg med namnet; Sveriges huvudstad!
det var en tjej som heter (eller kallade sig för) Elena i en kommentar!
riktigt kul alltså!
kommentaren lyder följande: tycker du om orange? kram
svar: jag tycker om mycke färgglatt, men dock så har jag börjat i sjuan nu och vill inte att alla ska tro att jag är värsta färgfreaket, därför har jag inte mycket färgglatt :/ men tro inte nu att jag är ett emo för i bänken! jag har färger på mej men inte för explosivt, om man säger så ;) kram!

Kommentarer
Postat av: Elena ♥

okej, här kommer några till frågor:

har du någon förebild när det gäller kläder, skor osv?

om du får säga någon av dina kompisar som har riktigt bra stil, vem blir det då?



SUPER GRYM BLOGG!!! kram!

2011-11-19 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0