Sveriges huvudstad!

hej allihoppa!
gud vad jag har saknat er, låter säkert konstigt eftersom jag itne träffat er. men det är en så skön känsla man fårn när man sitter på kvällen och myser ner sig och bloggar ^^)
idag har jag tränat med förvånansvärt stelna ben, kan bero på att jag suttit i bilen i tre timmar hem från örebor, och jag gjorde itne de bästa när jag kom hem, datan.
happ, då har man varit med mamma och sofie i årliga stockholm, jag och mamma brukar åka dit varje höstlov, och en trend ska man väll inte bryta? :)
asså,det blev itne så mke shopping, en skjorta (orange) från cubus 249 :- , en behå (orange) från kappahl 149 :- ett par skor, såna där trendeiga skor, (kommer bild på allt jag shoppat senare!) 599:- och ett par nya innomhus skor som jag innvigde idag! :)
jag shoppa itne så mke bara för att jag och mamma ska till Ullared i januari, ah det var tänkt den 16/11 men mamma sa att det gick åt mke i sthlm och i december hinner vi tydligen inte, hon har la mycket på jobbet nu!
mamma jobbar som sysionom och så har hon ett eget företag! stolt över mamma min! ♥
happ, nu ska jag strax krypa ner i min sköna goa sång som jag längtat så mycket efter, all dessa ryggont jag fått från mormor och morfars nya husbil som jag och sofie låg och sov i inatt!
he, nu ska man kolla lite mer sen nattinatti! ♥
some ego picture, hope you guys like them! :*
jag hoppas ni läste all denna "info" om stockholm, om ni vill veta mer, ställ frågorna och så kommer det uppdatering ändå!

Kommentarer
Postat av: Elena

gillar du orange?

kram!

2011-11-13 @ 15:31:31
Postat av: Olivia

Jag gillar också orange vist är det en fin färg:):D

2011-11-16 @ 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0