-.-

helledud!
fy vad omoget att byta lösen ?! vem vare?
man ska inte lägga sig i en annans saker!
fyfan....
aja, hey!
idag har jag vart och spelat cup, de gick la sådär, vi gick vidare till åttondelsfinal cilket vi spelade lika (1-1) så blev det sunden death. då spelar man två + målvakt, jag fick spela då. men det gick inget vidare häller så vi löste de på straffar. vi åkte tyvärr ut då :/
men på suden death så blev jag utvissad :D asså, jag är faktiskt riktigt stolt över de. asså de låter ganska konstigt, men min tränare sa attt jag gjorde rätt, och att dommar'n va en skit :] så ska det låta!
imorgon - träning
sen ska jag ha as kul hela nästa vecka, HÖSTLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0