bad update ;s

haaalooooj, förlåt för dålig upptatering :/
detta p.g.a skolan, är så jävla stressad, min lärare sa till och med till mej att gå till kuratorn ...
FUCK!
aja, det gick bra, men jag sover ju inte bättre för det! :'(
men nu sitter jag här och lyssnar på "Move Like Jagger" lyssnade på den när jag var statist, en av de andra spelade den MYYYYCKET sista dagen, så han lärde oss en dans och allt, så jävla kul!! ♥♥♥♥
här kommer låten:

minnen ♥
iaf, ska åka iväg te allum snart, ska handla inför spelningarna i helgen.
så här ser min helg ut:
fredag: skola, spelning på fredagsvagnen, lyssna gärna på radion!
lördag: judo, sen spelning, mys mes familjen!
söndag: spelning liseberg, sen spelning på liseberg igen.. :)
älskar allt som har med göta lejon att göra!!!!!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0