dålig uppdatering :(

fölåt för dåliguppdatering, i helgen har det varit mysigt. men som tur är, är det ju bara lördag, och det betyder att helgen inte är slut än! :) ska sätta mej i soffan med en påse fredagsmix och sluka! jag har ju godisförbud, men mamma har låtit mej få äta fredagsmix!

idag har jga och brossorna varit på ett lekland i skövde! det var kul, men inte när man gjort allt. sen efter leklandet åkte vi till max för att stå i en minst sagt jätte läng kö, för att sedan få beställa!

imorgon vet jag itne om jag åker till vedum för att träna och sedan åka tillbaka till ppappa igen, mamma och lars är i stugan, så jag kommer få stanna kvar hos pappa och åka tåg till skolan på måndag. vilket jag aldrig gör!

ha en fortsatt mysig lördagskväll så synns vi imorgon eller på måndag!

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en toppen söndag nu!

kram :D

2011-10-09 @ 16:48:16
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0