;(

hey!
lessen smiely idag som rubrik ba för att jag kommer ta bort min gamla blogg och blogga BARA på denna bloggen. fast ni kanske tycker det är positivt? haha ;d
veckarklockan ringde o6.15 idag, men idag har jag vart slarivg, satte mej vid datorn istället för att öva till provet som är tills idag, opps. men det känns som att jag kan allt, så det är väll inte hela världen!
idag är det torsdag, det betyder att bussen går hem sent idag, fuck har glömt av tiden, men det är väl runt fyra.
och se imorgon bär det av till kalasfirande hos pappas grannar ; farmor ocgh farfar! :D farfar fyller nälmigen ah eh typ 100 ? ne, men runt 75 till 80 år, vet faktiskt inte!
nu ska jag spela på facebook :d hih, heydå my dears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0