GAAAAAASHH!

herrejösses! förlåt mej för att jag inte bloggade imorgon, jag hade fullt upp igår kväll! (jag brukar sitta och blogga på kvällarna)
vi har ett prov och glosor i spanska imorgon, så jag tog betygen före datorn! jag kommer säkert strunta i bloggandet ibland då&då för att istället göra som jag gjorde igår, plugga.
idag har jag varit med Linn, men hon behövcde åka hem redan klockan fra så jag messade sofien om hon ville komma sen när linn åkt hem, och det gjorde hon! :] kuldag idag!
det värsta med det här pluggandet, asså jag satsar på skyhöga betyg för att få så bra möjligheter som möjligt och det har gott så långt att jag går upp klockan 6.15 am bara för att plugga :/ men men, hoppas det är värt nått någon vacker dag!
imorgon blir det ehhh, sofie igen ? jag vet faktiskt inte....
men jag vet vad jag ska göra nu iaf, datan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0