haha, jag och klara är weirdo'n

haha, rubriken är sann från början till slut!
vi typ "chattar/pratar" genom inlägg till varandra xd , om ni itne märkt det ;) ♥
men jag håller med klara, fotosyntes är weirdo :s vi håller på med det i NO:n asså när jag gick i sexan så var no det tråkigaste som fanns, man fick typ gå ut och ta kort på träd ocg låtsas att trädet hade ett namn och mer skit. det trodde jag no va, men nu i högstadiet   ( wowww, det va coolt att säga så)    så har jag fattat att NO är i själva verket riktigt kul! jag tycker no är roligt, på första provet i no fick jag 23/24, det var imponerande av mej :o , fast nu fick jag bara 21/30 :/ man var godkänd vid 17 p
idag har jag vart på tematräning, dagens(kvällens tema var kortpass - långpass :/ asså, det kan man redan -.- menmenn, alltid kul att rräffa nya bruds!
imorgon bär det av till pappi ♥ saknat han ♥
heydå!
du ♥

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en toppen lördag :D

kram!

2011-10-22 @ 16:39:29
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: carolina

det var vid 15 man blev godkänd, tack du...

2011-10-24 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0