Hey!

hey!
förlåt för att jag inte bloggat på ett tag. jag har varit på elljuscuppen både igår och i förrgår :) det var chill, träffade massa roligt folk mellan fotbollsplanerna. men jag måste erkänna att det var roligast i fredags ♥
idag är det ingen träning, men jag tänker nog ta ett varv runt slingan.
täss har sovit över här från fredag till lördag från lördag till idag, så vi har haft det jätte kul, tack gumman! ♥
idag är det rally i lilla vedum, ska man orka gå ner och kolla? funderar på attt ta en fika, om man går ner till "byn". har fösökt få tag på cilla, men hon är så osocial som en människa kan vara , haha cilla då.
imorgon - back to hell. skolan i annat namn, blir att åka med lundby bussen, där mina tjejor sitter och väntar på mej varje morgon. carro & hilda bor lite utanför vedum, och det kallas lundby. men man säger inte lunDby, man säger lunby. iallafall jag.
den bussen är härlig att åka med, för då kommer man inte så fort till skolan, för istället att åka vänster in till vara i en korse åker man rakt fram in i emtunga och vänder. vette fan varför, men det går några extra härliga 10 minutrar ;)
aaja, får la dra ner till byn,
lite nya bilder, igår gick jag och täss till ett ställe som heter varabagarn'
:
mitt fika :D
sen så idag så har jag och täss målat naglarna, här är mina nalgar + tånaglar!:
haha :D
sne så har jag ordnat med min lugg, har tröttnat LITE på den men inte mycke, så ibland då&då så sätter jag upp den, tycks?:
förlåt för minnen -.-
miin oufit idag, på tröjan så är det en hund som har en princesskrona på sig ♥
obs, väldigt suddigt! :(
igår så hade jag väääääääääldigt tråkigt på mattelektionen, men våran fröken typ iggade mej, ah något som gjorde att hon aldrig kom till mej, kan bero på att jag inte räckte upp handen högt och tydligt, händer ser dom inte men mobiler ser dom ?!
så jag började måla i matteboken! :D haha, nu får dom fan för att dom itne säg mej -.-
täss i morgon friss och morgon min : :D
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0