HINNER INTE!

hey!
jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, dessvärre har jag faktiskkt inget att skylla på än att jag varit med miina kompisar och "pluggat" inför de tre kommande provena nästa vecka, och imorgon är det spanska glosor! men jag har ju inget att klaga över, klara har det mycket värre!
idag är det ju min städdag, så jag städade. det tog ganska kort tid. jag blev väldigt slö, uttråkad efter det och bestämmde mej för att springa/konditionsträna/träna, vad man nu kallar de. riktgigt skön 65% tempo i 25 minuter.
igår så hade jag träning, vilket gav en jäkla träningsvärk på övrelåren!
ett tips, om du verkligen ger dej in för att springa HELA tiden och inte stanna någon gång för att andas så rekomenderar jag musik! riktigt sköönt, man tänker inte på att man springer, och att det är jobbigt osv.. härligt!
imorgon blir det Hilda och Carro ♥ :)
nu blire' MAT!
juste, jag har varit utelåst idag/kväll, kom hem klockan 19, låst. och nu är jag hemma och inne! :]
hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0