mer om oss!

hejsan, nu är det jag klara som har tänkt blogga om min och julias barndom :)
a, julia skrev ju det mesta, men jag har fler saker jag kan berätta om!
men innan det ska jag berätta en annan sak, och ni kommer tycka att jag är ganska konstig, tror jag.
när jag läste julias inlägg, så skrattade jag för mej själv och sedan grät jag, ni fattar inte hur mycket kärlek som ligger bakom denna bloggen, jag och julia har alltid varit och kommer alltid vara systrar, jag saknar henne enormt mycket , här kommer iaf våran barndom;
jag minns att jag, julia, och mia (julias mamma) hade en "sminkklubb" mins du julia?!
och en gång så hade jag och julia fått nagellack på oss, och vi var grymt stolta och kände oss "kvinnliga" ^^
och sen så varnade mia oss för att gå och hoppa på en madrass vi hade i hallen för tillfället, iaf så gick vi ju såklart ut och hoppade på den ändå, det var ju så vi var, gjorde alltid tvärtemot..  HAHA ♥ det var något vi var heeelt awesome på!♥
men iaf, så hoppade vi som små kaniner och snubblade för att vi fick verkligen INTE nudda saker med naglarna^^
men sen kom mia till oss, och vi kollade på våra naglar, och allt var försört :( vi båda stängde in oss på mitt/julias rum , och började gråta, vi tröstade varandra och allt.
Jag har oxå ett exempel på när vi gråter bara för att den andra gråter:
vi var ganska små, och visste inte var vi var, vi var ute med mia och skulle handla godis, men så skulle mia in i någon byggnad och fixa något, men vi ville inte vara ensamma men vi var tvungna, så mia gick ur bilen, och strax efter började min älskling julia gråta, och då kramade jag om henne och sa "mamma kommer snart" och började storböla jag oxå, så därsatt två 4 åringar och storbölade.. ;)
a, det var det. puss/K♥

Kommentarer
Postat av: Ronjaduvet ;)

skitsnygg blogg, kika in på min blogg och kommentera! :d kramar

2011-10-02 @ 21:40:39
URL: http://ronjavardet.blogg.se/
Postat av: ida!

fin blogg. va gärna med i dagens bloggtävling hos mig.kram!

2011-10-02 @ 22:16:05
URL: http://tommila.webblogg.se/
Postat av: A D E L I N A

ha en bra dag ! :)

2011-10-03 @ 10:19:13
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0