nu lägger vi fötterna på bordet!

hey!
sitter just nu och har fötterna på databordet och tangentbordet! riktigt hääääärlig ställning ;)
idag har man haft damp i skolan, det har man ju altid men just idag så skrev jag och carro brev till en som heter "Prince mdezekvi" eller nåt. i engelskan så har vi att vi ska låtsas att vi har han/hon som brevvän, eller "penfriend" som det heter på engleska....  det är fan något fel på engelska lärare :o han har skit konstigt uttal på , ja ALLT! "activity book" säger han typ AKTIVYTY book eller något, vi har två engelska böcker tilll hjälpmedel, eller där man tar glosor från. "activity book och base book. varför inte slå ihop böckerna till en !? den tjockaste mappen jag har är engelskan, bara för att vi har två böcker med lite över hundra sidor i, onödigt -.-
idag har jag varit med carro och hilda. kul dag asså! jag städae ju idag för det är min städdag (n) samtidigt som jag städade bakade dom! gissa vad dom bakade :D , just : negerbollar/chokladbollar! :D asgött, sen strögade vi på "sta'n" i byn vedum ;)
heydå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0