2011-09-04. 09.12

hej!
jag och min syster klara har startat en blogg tillsammans nu :) vi har bägge två varsin blogg också, men så kom klara på idén att starta en blogg tillsammans, och nu sitter jag och bloggar på den :]
för att komma till klaras blogg tryck HÄÄÄÄR , och fö att komma till julias (min) blogg tryck HÄÄÄÄR :D.
men denna bloggen kommer att handla om våra vardagar, och när vi skildes åt...
vi hade bott med varandra nästan hela livet, från ca 3-4 år gamla tills det att sista året på dagis. det känns som hela livet, och plötsligt en dag skiljer min mamma och klaras pappa, och vi flyttar timmar från klara. saknaden efter att man inte fick lek med sin syster när man ville.
och nu går vi båda i sjuan, vi har precis börjat en ny skola bägge två, fast olika.

jag bor i en höla som heter Vedum, där trivs jag med min mamma och hennes sambo lars + en liten svart katt, heter mimmi fast kallas mims. mina intressen är fotboll och kompisar, två utav mina kompisar fyllde år igår, grattis till dom! <3
just nu är jag hemma hos min pappa, här trivs jag med båda mina bröder 4-5 år. med en hund, zingo svart vitt mellan stor gullig hund.
jag tror inte att klara ens har set han :/ hon har nog inte sett mina bröder heller ;/
idag är det träning, i vedum så jag ska bege mej med tåg från lidköping (pappa bor i lidköping) hem till vedum.
men jag ska nog inte träna, eftersom att jag är väääääääldigt förkyld, men får se lite :] mitt lag spelar på elvamanna, med offside och allt sånt. F-14 är vi.

klara håller på att fixa med den nya headern, så att ni vet :)
nej, nu ska jag nog klä på mej kläder efter att jag ätit frukost i min "pyjamas", jag har pappas t-shirt som jag sover i, jag älskar att sovai förstora kläder!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0