2011-09-17, 14.07

hej :)
längesen jag bloggade :/ har haft väldigt fullt upp!
kolla på alla läxor vi ha nästa vecka!
Måndag: No-läxa
Tisdag: Engelsa
Onsdag: Spanskaläxa
Torsdag: Svenska samt matte läx
fREDAG: STUDIEDAG = LEDIGA ! :d
FULLT UPP ELLER?
tänk om inte jag kan vara med på nån träning för att jag har så mycke läxor :O men det kommer inte hända för att jag kommer plugga idag och lite innan träning imorgon. de flesta av läxorna (no, spanska och eng) är att kiunna saker/ord. det är lika med plugga, plugga , plugga!

just nu sitter man framför tvn, hemma själv! awesome, ikväll blir det förmodligen en bio tripp :] jag och farmor ska se filmen "jag saknar dig", den handlar om två tvillingar som snart ska fylla femton år, men plötsligt när dom ska med skolbussen, blir den ena tvillingen överkörd. en film om att förlora sin andra hälft.
den ska vara rikgtigt lässsam, men ahhh, jag vill se den! ;)

ehjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0