ABCDEFGHIJKLMVOPQRSTUNXYZÅÄÖ

hej, ser ni felet i rubriken?
det gör jag iallafall!
idag har jag itne gjort så mycket, skola. men snart så drar man iväg till träningen, som idag är i hallen. vi har inte börjat att träna inne redan, utan det är ett undantag så att vi ska få ett träningspass innan morgondagens match! :]
vet ni vad jag stör mej på, det är inget fel på det , men jag bara stör mej på saker ibland. det är att göra en smiely såhär:  :-)  iställlet för:   :)
haha! jag är så konstig, jag menar det är ju ingenting men ajg får lite ryck ibland^
morgondagens match spelas mot ETL , emtunga/tråvad/larv om man ska vara bokstavlig, haha fattar ni BOKSTAVLIG hahahhahhahahaahhahhahahahahaaaaahahhah! oh, förlåt har bara såååååååååååååå dålig humor!
men nu måste jag fan dra till träningen! (panik)
bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0