Come and get it, babe!

hej!
tiden mellan det andra inlägget tills nu har jag hållt på med en header till min andra blogg, den skulle också passa här, för den har samma färger som denna bloggen, men det är bara mitt liv i bilder på den headern ;) men snälla kika in på min blogg också! här kommer den : juliiaroos.bloggplatsen.se, skit bra, om ni trycker på den och det itne funnkar står ju adressen ändå :] så ni kommer rätt vare sig ni vill eller inte ;)
kolla in min roliga vecka! (från och med idag tills på söndag)
Torsdag: träning!
Fredag: disco! :D 20.00 - 24.00
Lördag: hos Pappa, på eftermiddagen åker jag till dampfack (cilla)
Söndag: har sovit över hos cilla, kl 08.30 äter vi frukost med laget när det sedan är match!
rolig sista del av veckan jag har? :D skitkul!
när det är disco kommer jag att vara med ett helt gäng tjejor från vara :] skitkul!
nu till mina problem :(
vet ni vad jag nyss fått reda på eller? :[ det var ju två stycken som gillade mej förut, nu är det tyvärr tre! ;( asså jag mår nästan dåligt av allt detta! ... men asså ni måste kommentera och hjälpa mej! alla där ute i världen brukar ha så många rasande bra råd och jag hoppas ni har det, kommentera på!
hejdå, från en ledsen julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0