HellyHansen♥

Hej, förlåt så hemskt mycke att jag inte bloggat, som i förra inlägget. jag har haft väldigt fult upp, som ni kanske kan se på läxveckan :/ det här med att börja en ny skola, hinna till bussen varje morgon, det är faktiskt jobigt, när an tänker efter.

idag har det varit en jättechill dag! först så var man i sta'n (lidköping, är just nu hos farsan) vi skulle kolla på en ny jacka till mej, jag vill ha en HH jacka!!!! asså en Helly Hansen jacka för er som inte visste det ;) , men jag får inte det, för det kostar "bara" 2000-2500 :] menmen.. ska kolla på junkyard/sportamore och se vad som finns på rean där, hoppas det finns mke att välja på ;)

imorgon är det träning och tagga inför matchen på måndag, vilkeyy jag kommer få vara med och spela om jag tränar i morgon, vilket jag kommer göra! :) planering ;)

sitter här och chillar framför ett jävla baraprogram, johan är fortfarande vaken. och de blir till att kolla på branprogram, se blir det rapportr -.- eller liknande, farmor och farfar är barnvakt, för pappa & anna är på "kompismiddag" , så vi blir passade ;) kul ? svar, tråksamt!
men jag tror det blir bio framåt nio timmen. men jag ha sagt att det var stängt, men..... ah, skitsamma in till stan blire iallafalll.
nu ha jag inte mke mer att säga, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äääälskar eran blogg! <3<3

2011-09-18 @ 09:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0