Första inlägget för mej!


En Bild jag gjorde när jag hade Trööööök!
Hejsan allahopa! ♡
Klara här nu, allt som Julia skrev i inlägget nedanför är sant, våra föräldrar var gifta från det att jag och Julia var 3-4 år gamla fram till.. Typ skolstart eller något :/ Minns inte exakt, och jag saknar min andra halva enormt mycket, jag bor ju i en liten håla utanför Göteborg, som inte riktigt har rätt att kalla sig en stad :/ Gissa vart? Jo Lerum såklart ;) Iaf så trvs jag bra här, jag går på min 3:dje skola och så. Mins framtidsdröm är att bli skådespelerska, som ni kanske förstår då så ääälskar jag teater, sjunga och dansa. Jag är oxå medlem i ungdomsorkestern Göta Lejon, som är i olika länder, på Liseberg m.m och spelar och dansar. Det är enromt kul där, alla är helt underbara! Har fått några helt fantastiska vänner där, bla: Sandra, Denise, Lina, m.m. Älskar dom allihopa! ♡ Iaf, tillbaka till skådespelare hit och skådespelare dit, nu i veckan ska jag faktiskt vara med i en film, de ni?! Bara som statist, men det är ju en börjar iaf. Jag fick det meddelandet iförrgår. så himlans skoj, vi filmar uppe i Alingsås heeela veckan till en film som heter Call Girl, jag skulle spela något barn på ett ungdomshem, men vem vet, om dom tycker jag är duktig så kanske, bara kanske får jag någon större roll hos dom någon annan gång. Nu är det liksom min stora chans här känns det som. Men nu har jag inte så mycket mer att berätta tror jag, aja, hör kanske senare när jag kommer hem från min spelning med Göta Lejon idag på Lisberg, för er som vill komma och kolla så är det kl 14.00 på Liseberg.

♡/Klara
P.S Håller på med designen, så just nu kan det bli lite huller och buller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0