God eftermiddag! :D

Heyy!
det är julia som bloggar just nu, har välrkligen inte bloggaqt lika ofta som jag brukar, men ni vet ju varför ;) men man fick ju in ett inlääggg igår kväll från mobilen (y) förut har itne internet funkat (-.-') men nu fuknakr det igen! :D tack för alla kommentarer vi fått bttw!  :) fårtsätt s¨, statistiken går upp! :D
idag kommer jag attt träna, fotboll såklart ;) skitkul! någon mer som spelar fotboll? :]
sen så kommer ja gg¨och lägga mej, är så jävla trött då :/
gissa vem som är ledig imorgon då ? JAAAAAAAAAG :D fan vad gött (y)
hade SO-prov för någon vecka sedan, gissa va jag fick! :D 23/23 :D (y) och på NO-provet (många prov) då fick jag 22/23 :) det är väl bra?
hur mår alla? har ni också haft en tung vecka, precis som jag?
jag skrev ju i föra inlägget att jag och täss bakade kladdkaka igår, så här blev den! :
mums! :D
nu ska jag kola bilddagboken! hejdå! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0