Go'fika!

hey .. :)
idag har jag itne gjoort så mke, har itne haft tid att göra * för samlingen var en helvtimme efter vi slutat, fast vi fick sluta tre idag :D när vi egentligen slutar fyra, härligt! har previs spelat match, seger med 3-0! superkul, vi tog dom ;)
dessvärre gjorde man inget mål :/
juste! har ju laddat in stugan bilderna precis, jag är stolt jag kom ihåg det! :D
när vi åkte dit så var det så himla fint väder/solned gång, vet inte riktigt om man ser bra, men det var en sån härlig blå så jag var tvungen att ta ett kort! :) obs lite suffigt!
efter en väldigt kall och frusen natt blev det riktigt härligt väder, här är klovkan drygt 11.00
vi köpte stugan från blocket tror jag, var väldigt mycke jobb. här så sätter mammas sambo lars in skårstenen (stavning) det var ett hål i taket ;d
söndag means lååååång promenad, och då menar jag väskligen lång promenad! vad kan det ha vart ? 4-6 km ? runt de :)
påväg ut till den här härligt sköna plats så träffade vi på ett rådjur. det var jä'ttecoolt att se det springa så j*vla snabbt :o minst fem meter ifrån oss!
fångade famlijens hitills största abborre! jag döpte den till abborre abba! förlåt till er djur vänner, jag glömde ta kort innan mamma halshugggde henne :(
mamma sitter och gäser med ett glas vin i handen ;) chill :D
det negativa med allt var förutom den långa sitta-i-bilen-vägen var att jag fick diska, icke kul! :( (n)
haha, påvägen hem så kikade vi in i en random "klädaffär" (om man änns kan kall det det) hittae en rolig tröja D:
innan jag åkte till stugan tog jag mej fan och gjorde nutt "lack" på naglarna , belv inte jättelyckat.... tycks? :)
och mina naglar just nu, har börjat tycka om att måla naglarna, riktigt skojsigt!
hejdå, nu har jag inga bilder felr eller något annat skojsigt att berätta, prov på tors och fre :/ hejdsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0