JULIA, 2011-09-05

hej!
förlåt för attt det blev ett kort och snabbt inlägg förut :( men min mamma slet ut mitt namn ;) jag och kajsa (min kompis) skulle ner till tappen och handla förut, och hämta min wezc tröja, fast det sa jag ju förut.
men guuuud vad spännande det är med klara nu eller ?! hon ska vara med i en bio film, det är ju enormt för en 13-årings liv, haha, men  seriöst! skit coolt, tänk jag, syster till en kändis ;) :D
oh gud, vad svårt det är näär man gillar en kille och sen så får man reda på att minst två killar gillar en :( man vill ju inte såra dom. asså, man ska ju gå genom sina egna känslor, men nu vet jag inte! :'( HJJÄLP ?! det är såå svårt!
aja, skit i mina problem nu, :/ , imorgon är det gympa slash idrott, vet itne vad man säger ;) och så är det NO-läxa, vilket jag redan läst :]
någon mer än jag som är piiiip förkyld !? jag är iaf förkyld, enligt mamma! fyfan!
hejdå, nu ska jag gå och snyta mej!
P.S. Vi gillar kommentarer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0