Julia är bäst!

heyy :)
idag arh jag varit i skolan, vilket inte är konstigt det är ju onsdag ;)
idag händer inget speciellt, tar väl kanske en fika med nån, nån frivillig? jätte sugen! även om jag, carro, hilda och sofie tog en fika lite tidigare in på dagen, men dumt nog INNAN lunchen -.- så precis när vi kommit tillbaka från vara bagar'n (kallas så) så vart det fem minuter kvar tills lunch, och jag som ätit två chioklad bollar :/
imorgon är det inte något som ska hända, tror jag. ingen träning denna veckan, skönt men ändå tråkigt :/ aja, ihelgen blir det nooooooog kul, men det får ni reda på sen..... mihahaha :D
just nu så har jag städat klart, ni vet jag har ju min städtimme denna dagen ;)
någon mer än jag som LÄNGTAR tills sims 3 djurliv kommer ut ?! jag superduper längtar :D det värkar roligtroligtkulkul! haha :D
prov imorgon och på fredag, kul........... önksa mej lycka till!
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0