Julia bloggar!

hejsan på er alla!
nu sitter man vid dtorn och trökar efter att jag och mina småbrosor vart ute och sålt jultidningar, blev lite sålt men det är alltid nåt :) kanske lite tramsigt att sälja jultidningar när man är tretton år, men jag håller på att spara till en system kamera så att jag kan ta kort och lägga upp här på bloggen och på min andra blogg.
på tal om min andra blogg, det funkar visst inte att trycka på länkarna som jag la upp imorse, vet ej varför, men här är adressen : juliiaroos.bloggplatsen.se  ni får kopiera själva, om ni orkar ;)
imorgon är det skola och skolfoto, har verkligen ingen som helst anning om vad jag ska ha på mej, om inte min post kommit förns imorgon. jag har nämligen beställt en wezctjocktröja, för jag har tjattat på mamma om en, och nu beställde hon en! :D jippie!
det är en blåtröja med vit text :]

jag och klara har inte träffats på 12-6 månader, vi ska snart planera in detta! vi hade tänkt att åka till liseberg och bara ha kul och umgås.
ni förstår min mamma och hennes mamma träffades genom håkan (klaras pappa, mammas ex) och det är jag såhäääääääääääääääääääär glade över, för om dom inte hållt kontakten efter uppbrottet med mamma och håkan så hade vi aldrig mer trffat varandra, så hemskt att tänka över. ett liv utan klara punkt punkt puntk.

ps, klaras blogg heter: klaralinnarsson.com   , tror jag, ni får gå in och kika!

hejdå / j










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0