Lyssnar på Bruno mars, lazy song xd

hej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på mina rubriker så det kommer stå någon random sak xd
idag ahr jag veri med zanna och täss en lliten stund, men nu måste jag vara hemma och "villa mej lite för jag är förkyld" saa min mamma -.-
aja, man ska alltid göra det bästa av det sämsta, och jag satte mej vid min kära lilla stationära dator ♥ haha :D
imorgon är det cilla och träning, jag brukar itne kalla cilla för "cilla", jag brukar säga dampfack :] låter myyyyyyycket bättre, nä jag skoja bara ;) men det är en random thing som blivit traditionenll! (y) vi började med dampfack sakne för ungefär två-tre år sen? :o
hahahaha, llöv ju dampfackkkkkkkkkkk ♥ inte för att hon läser denna bloggen, menmen ;] alltid värt att skriva (yy
bruno mars låtar är faktiskt bra :o, alla bara, oh nej inte bruno mars igen ! men han är faktiskt bra :)
aja, nu ska jgag tillbringa min fritid med datorn ♥ dejting på g ;rrr
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0