sugen på glass , 15.07

hej!
idag har jag fått stå ut med skryt i skolan. vi ska ju spela match, mitt lag asså ;) mot emtunga, och det är många från emtunga som gått runt såhär hela dagen i skolan: vi kommer vinna! eller typ, vi ses när vi vinner!
oh, gud vilket sjävlförtroende dom har då! vi har fan slått dom mded tre fyra skillnader i mål xD så dom kan ju fortsätta fantisera!
i slutet av skolan så vare det en teater om andravärldskriget i konserthuset. asså, det här med andravärldskriget. ajg förstår att Hitler hatade judar av hela sitt hjärta, men behöver man döda judar för det ? jag hatar vissa personer i skolan, men jag tar inte med sverige på att döda eller gasa ihjäl dom. det är sjukt, på konsertrations lägrerna spelades det musik när det kom tåg med rädda judar, så som barn så som gamla. det spelades musik bara för att lugna tågen fulla med judar. de skulle till duschlokalerna , som egentligen var gaslokaler....
så jävla...., asså man kan itne säga så jävla dåligt eller lågt, det kommer inte så jävla ofattbart! ofattbart är det rätta ordet.
oh fyfan, men nu släpper vi det
min outfit just nu är detta:
fast jag ska ha ett grönt linne istället, detta är så svettigt x)
asså, jag är jättesugen på glass! men jag tror att vi itne har nån glass :( bajskorv ock'
imorgon är det torsdag, härliga torsdag, not. ingen träning imorgon för att vi hade ju träning igår. men det var väll allt ? kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0