TO THE BORING SCHOOL

Jahapp, dags för skolan idag igen då, har mycket och ta igen, oooooorkat verkligen INTE.
Men i svenskan så skriver vi berättelser, och det gillar jag faktiskt, för det finns det folk osm faktiskt tycker jag är bra på, det tycker inte jag då men men.
Igår så fick jag veta att provet som jag pluggade till, är till på torsdag + att det kanske inte ens var ett prov -.-''
Jaja, alla kan missupfatta varandra, men igår så anmälde jag mej till att bli torpskolans kamratstödjare, kändes bra, för jag har ju själv varit den utsatta och vill inte att någon annan ska behöva vara det, det känns förjävligt varje dag, och man vill aldrig träffa någon, för man har inga kompisar.
Men nog om det, guuuuud vad jag saknar allt och alla från förra veckan, lärde mej en helt sjuk dans som jag kanske kan lägga upp här någon gång ;)
Nej nu ska jag gör mej iordning helt och så, så sticker jag till skolan om 10 min.
puss och kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0