Trött som en apa!

Nämen, hejsan bloggen, är trött som en apa just nu.
så ni får ingen nytagen bild nu heller, men till julia : VRF BLOGGAR DU INTE?! 
iaf, var på allum förut, hittade mke fint, men tyvär kunde jag ju inte köpa så mycket ..
Så det blev bara ett par svarta jeans från bik bok - 299 kr.
och ett par vita tum vantar bik bok dom oxå ;) - 99 kr.
ni får bilder på dom ngn annan gång, men jag har funderat över en sak.
jag får mitt egna barnbildrag, och denna månaden ska jag köpa min maaaacboook, äääntligen har jag råd med den! och nästa okt-nov ska jag köpa vinterskor och vinterjacka, och nov-dec ska jag köpa julklappar.
sen dec-jan-feb-mars-april kan jag göra vad jag vill med, shoooopping shooooping! 
så kolla bloggen, om ni gillar shopping, för då bile det varje dag ;) 
men jaja, slut tjattat om det..
men nu ska jag sova, ska utt typ 08.30 imrn, för jag ska på juuuuuudooooo!
trodde att det skulle vara dö trööök, men det var as skoj, har inte gått i ngt roligare, eller joooo föresten så är göta lejon lika roligt! 
bloggar mera imrn.
puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0