fullt upp

två prov på g, ett igår och ett på fredag, provet igår (NO) gick super! enkla frågor.
eng stort prov på fredag, pronom + 84 ord, kul!! eller inte...
idag väntas en super skön träning, först löpa sen styrka. om ni missat så har jag spelat fotboll sen jag gick i trean :) ni som inte tränar fotboll är det ett het tips, det låter kanske inte så kul "att jaga en boll" men fotboll går ut på så mycket mer än att jag en boll, stör mej på folk som inte spelar fotboll säger så, just saying.
juste ja! någon som vet en app som man kan blogga på från mobilen?! jag är inte hemma så jätte mycket på dagarna och det måste jag börja med om jag och klara vill nå vårt mål! snälla ge tips!! snällasnälla!
idag ska jag dra mej mot frisören och beställa tid för en klippning + färga mörkare slingor! tröttnat på denna hårfärgen.
har sovt med flätor de senaste nätterna nu, älskar lockarna som  blir sen på morgonen ♥
bild:
men nu ska jag strax dra till Kajsa, sen till cilla och spendera lite tid med dom ;)
men glöm inte att fundera på frågan: vet någon nån app att blogga på?!
är seriöst desperat, nä men vill verkligen ha en sån app, och en kille :D
kram/j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0