Låååååååååång dag, idag.

^
l
l
stämmer eller vad man ska skriva -_-
en sak jag typ stör mej på är alla fjortisar som fortfarande håller på att skriva "h" efter vart enda ord! det är så fult! bah jah duh oh vidarehhhhhhhhhhhhhhhh, ryck!
whatever, har ni något förslag till mobilbloggning? tacksam för svar!! :)
en kul, men lång dag. ska strax dra till soffan och så ska mamma få massera mej har jag bestämmt ^^)
hade tänkt mej att börja med dagens hiss och diss. hiss/diss? ;) haha, där vart jag rolig!
imorgon bär det av till Vårgårda för träning på gräs, och sen nästan direkt till papi ♥ sen så åker jag tåg till skolan på måndag.
dagens hiss: känslan jag får när du kollar på mej i smyg ♥
dagens diss: ont i ryggen
puss, kram och nyp i stjärta! /j♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0