TILLBAKA!

ojojojoj!!
här händer det tyvärr inte så mycket, men snart så! Klara har kommit på en superduper bra idé, vilket kommer att vara vårt mål för dennna bloggen.
vi vill ha jätte många besökare, vårt högsta var runt 500 unika besökare per dag förut, innan vårt "korta uppehåll" , det blev lite längre än vad både jkag och Klara räknat med, :<
men nu är vi igång igen, eller ja, väldigt snart ska ni se!
två roliga saker och en sjukt hemsk sak har ni missat under uppehållet (:(
det ni har missat med mitt liv under uppehållet är att jag gått med i resegruppen, en grupp som jobbar stenhårt för att komma till Kroatien. ni kommer få se jättefina bilder från Kroatien när jag är där, för jag kommer självfallet ha med mina super bra, dock rosa, kamera som är liten och lätt att ha med!
vi åker den 11 maj (SNAAAAAAAAAAART!!) och kommer hem  den 20 maj, untan föräldrar i 9 dagar, soft ♥
men mamma är en bajskorv och har bokat resa till PARIS när jag är i croatia :@ :( lite smått sur är jag kan man säga! menmen, hon har lovat att hon ska ta med mej ditt någon annan gång, på disneyland (y)
det ni missat är att jag ska till fjällena vecka 11, kläppen. har varit där en gång varje år i tre år nu, så detta är den fjärde gången jag drar till kläppen. bilder kommer! snowboard i två dagar (testar lite) sen åker jag skidor resten av veckan, myyyyyyyyyyyyyyyyys.
den tråkiga saken ni missat är att min hund zingo har dött :( fyfan, 10-02-2012, kommer sakna dej sjukt mycket zingo. du fanns åtta underbara år och jag kommer aldrigaldrig glömma dej. du har en stor plats i mitt hjärta gubben ♥
han dog av en hjärtattack, bra de så att han slapp lida....♥
hoppas alla besökare kommer tillbaka hit nu, och vi vill jättegärna ha tips om vad vi kan skriva och berätta om.
dagens bild blir zingo, jag älskar dej! ♥
xoxo /j♥

Kommentarer
Postat av: iiiden

Vad anser du om hemsidor som t ex facebook där småflickor/pojkar och även vuxna lägger upp utmanande bilder på sig själva ?:o

kram!

2012-02-16 @ 15:19:55
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0